جهان کوچک من


۱۵ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • میگه :

    واووو*-*

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    مرسی💙
  • katy maty ^^
    katy maty ^^ میگه :

    قشنگه 😍

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    چشات قشنگ میبینه💙
  • katy maty ^^
    katy maty ^^ میگه :

    قشنگه 😍

  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
    🌸🌸Soondi 🌸🌸 میگه :

     نازه😍😍

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    💙💙
  • Chichu ^^
    Chichu ^^ میگه :

    سلاامم میای اشنا شیم؟

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلام عزیزم چرا که نه
    من آلام ۱۲سالمه
    شما؟
  • Chichu ^^
    Chichu ^^ میگه :

    منم بهارم چیچو صدام میکنن ابان میرم ۱۳

    خوشبختمم الا شییی💜

    وبتو خیلی دوس دارم :)

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    خوشبختم بهار جون البته من ۱۲رو تموم کردم و تو۱۳م
    ولی همون ۱۲ رو دوس دارم
    ممنونم فدات شم💙💙
  • Chichu ^^
    Chichu ^^ میگه :

    گوووددد

    نشی ک^^💜

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    💙💙💙
    میشه تبلیغم کنی؟
  • Chichu ^^
    Chichu ^^ میگه :

    بلهه حتما برات پست میزارم^^

    ولی اینا اصن پستای منو وا هم نمیکنن :(

    میزارم ولی :)

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    مرسی عزیزم
    اره بعضیا این شکلین
    بازم ممنون 
  • ... ...
    ... ... میگه :

    واییییییییییی جررررررر 😂💔

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    😂😂
  • ... ...
    ... ... میگه :

    خوبی؟

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    بله تو خوبی
  • ... ...
    ... ... میگه :

    یس گود چه خبر از درس ها 😂💔

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلامتی
    پایه چندی؟
  • ... ...
    ... ... میگه :

    من دهمم رشته ریاضی تو چی؟

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    واو ریاضی سخته؟
    من هفتمم
  • ... ...
    ... ... میگه :

    یکم سخته 

    واو چه رشته ای میخوای بری؟

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    تجربی
    میخوای بری چ شغلی 
    عجب سوالایی میپرسم من😂😂
  • ... ...
    ... ... میگه :

    واو عالیه

     

     

    جررررر میخوام برم عاممممم مهندسی پزشکی :)

    تو چی؟

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    چی چیی هس؟
    پزشکی به امید خدا
  • ... ...
    ... ... میگه :

    ایشالله 

     

    جررر بزن تو نت میفهمی چیه گشاد تشریف دادم -___-

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    ممنون
    باشه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی