جهان کوچک من


پست شده در يكشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۰
views : ۷۰
Publish at : ۰۶:۰۱
Follow Me

دوستم❤

آلا  (alileh)

آرزو میکنم اخم روی پیشانی ات ننشیندو اگر روزی نشست کسی باشد که با حوصله برایت بازش کند
 آرزو میکنم دلتنگ نشوی و اگر روزی شدی دلتنگی ات به خیر و شادی ختم شود و باعث بشود قدر داشته ات را بیشتر بدانی
برات اون لحظه ای رو 
آرزو می کنم که بگی :
باورم نمی شه!بالاخره شد....
دوستم❤
چی خوشحالت میکنه؟
من همونو واست آرزو می‌کنم💙

⭐آلا⭐

Notes ۱۰
پست شده در يكشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۰
views : ۷۰
Publish at : ۰۶:۰۱
Follow Me

دوستم❤

آلا  (alileh)
دوستم❤

آرزو میکنم اخم روی پیشانی ات ننشیندو اگر روزی نشست کسی باشد که با حوصله برایت بازش کند
 آرزو میکنم دلتنگ نشوی و اگر روزی شدی دلتنگی ات به خیر و شادی ختم شود و باعث بشود قدر داشته ات را بیشتر بدانی
برات اون لحظه ای رو 
آرزو می کنم که بگی :
باورم نمی شه!بالاخره شد....
دوستم❤
چی خوشحالت میکنه؟
من همونو واست آرزو می‌کنم💙

⭐آلا⭐

آلا  (alileh)

آرزو میکنم اخم روی پیشانی ات ننشیندو اگر روزی نشست کسی باشد که با حوصله برایت بازش کند
 آرزو میکنم دلتنگ نشوی و اگر روزی شدی دلتنگی ات به خیر و شادی ختم شود و باعث بشود قدر داشته ات را بیشتر بدانی
برات اون لحظه ای رو 
آرزو می کنم که بگی :
باورم نمی شه!بالاخره شد....
دوستم❤
چی خوشحالت میکنه؟
من همونو واست آرزو می‌کنم💙

⭐آلا⭐

Notes ۱۰
دوستم❤

دوستم❤

آلا  (alileh)
دوستم❤

آرزو میکنم اخم روی پیشانی ات ننشیندو اگر روزی نشست کسی باشد که با حوصله برایت بازش کند
 آرزو میکنم دلتنگ نشوی و اگر روزی شدی دلتنگی ات به خیر و شادی ختم شود و باعث بشود قدر داشته ات را بیشتر بدانی
برات اون لحظه ای رو 
آرزو می کنم که بگی :
باورم نمی شه!بالاخره شد....
دوستم❤
چی خوشحالت میکنه؟
من همونو واست آرزو می‌کنم💙

⭐آلا⭐

آرزو میکنم اخم روی پیشانی ات ننشیندو اگر روزی نشست کسی باشد که با حوصله برایت بازش کند
 آرزو میکنم دلتنگ نشوی و اگر روزی شدی دلتنگی ات به خیر و شادی ختم شود و باعث بشود قدر داشته ات را بیشتر بدانی
برات اون لحظه ای رو 
آرزو می کنم که بگی :
باورم نمی شه!بالاخره شد....
دوستم❤
چی خوشحالت میکنه؟
من همونو واست آرزو می‌کنم💙

⭐آلا⭐

Notes ۱۰
۱۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • Amir chaqamirza
    Amir chaqamirza میگه :

    سلام. سلام.سلام:))).

    چه دوست خوبین هستین شما،زیبا نویس...:))).👌😄🌷🍂🍁

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلام
    خیلی ممنون❤
  • ᎯℕᎯℕᎯЅ ‌_
    ᎯℕᎯℕᎯЅ ‌_ میگه :

    هایی خوبی¿

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلام عزیزم من خوبم تو خوبی❤
  • شهید در راه ادیت 😶😒Charming  Boys ☄️😎😎baran
    شهید در راه ادیت 😶😒Charming Boys ☄️😎😎baran میگه :

    عسیسم=)

    خوبی الا ؟

     

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    قربونت
    من خوبم تو خوبی💙
  • ᎯℕᎯℕᎯЅ ‌_
    ᎯℕᎯℕᎯЅ ‌_ میگه :

    خوب بمون

    مرسی خوبم:>

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    💙💙
  • (: Soondi :)
    (: Soondi :) میگه :

    سلاااام😍😍😍 خوبی؟

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلام عزیزم من خوبم تو خوبی
  • شهید در راه ادیت 😶😒Charming  Boys ☄️😎😎baran
    شهید در راه ادیت 😶😒Charming Boys ☄️😎😎baran میگه :

    اره خوبم

    خوب بمونی

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    شکر
    💙
  • آریانا  =))
    آریانا =)) میگه :

    چه زیبا

     

    خوبی

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    💙💙
    من خوبم تو خوبی؟
  • Jisooyaaa   - noona -
    Jisooyaaa - noona - میگه :

    خیلی قشنگه میگین :))

    کسی که دوست شما باشه خوشبخت ترینه :"

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    ممنون
    شمام دوست مایین
  • Jisooyaaa   - noona -
    Jisooyaaa - noona - میگه :

    TT TT

  • Amirreza  D.
    Amirreza D. میگه :

    چه دوست خوبی دارن دوستات

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلام 
    ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی