جهان کوچک من


پست شده در سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰
views : ۶۰
Publish at : ۰۹:۱۸
Follow Me

های آواز چقدر تو را دوست دارم

آلا  (alileh)

 

با تیر و کمان کودکی ام

در کوچه باغ های قدیمی

در انبوه درختان باران خورده

سینه گنجشکی را نشانه گرفته بودم

که...

 

 

⭐های آواز چقدر تو را دوست دارم

 

 

Notes ۰
پست شده در سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰
views : ۶۰
Publish at : ۰۹:۱۸
Follow Me

های آواز چقدر تو را دوست دارم

آلا  (alileh)
های آواز چقدر تو را دوست دارم

 

با تیر و کمان کودکی ام

در کوچه باغ های قدیمی

در انبوه درختان باران خورده

سینه گنجشکی را نشانه گرفته بودم

که...

 

 

⭐های آواز چقدر تو را دوست دارم

 

 

آلا  (alileh)

 

با تیر و کمان کودکی ام

در کوچه باغ های قدیمی

در انبوه درختان باران خورده

سینه گنجشکی را نشانه گرفته بودم

که...

 

 

⭐های آواز چقدر تو را دوست دارم

 

 

Notes ۰
های آواز چقدر تو را دوست دارم

های آواز چقدر تو را دوست دارم

آلا  (alileh)
های آواز چقدر تو را دوست دارم

 

با تیر و کمان کودکی ام

در کوچه باغ های قدیمی

در انبوه درختان باران خورده

سینه گنجشکی را نشانه گرفته بودم

که...

 

 

⭐های آواز چقدر تو را دوست دارم

 

 

 

با تیر و کمان کودکی ام

در کوچه باغ های قدیمی

در انبوه درختان باران خورده

سینه گنجشکی را نشانه گرفته بودم

که...

 

 

⭐های آواز چقدر تو را دوست دارم

 

 

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی