جهان کوچک من


پست شده در پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰
views : ۱۲۶
Publish at : ۰۴:۳۰
Follow Me

۳۰۱روز!

آلا  (alileh)

۳۰۱روز گذشت از بیان بودنم 

چه زود؛

توی این  مدت با کلی دوست جدید آشنا شدم

ببخشید به وباتون نمیام 

آخه وقت نمیکنم

Notes ۱۵
پست شده در پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۰
views : ۱۲۶
Publish at : ۰۴:۳۰
Follow Me

۳۰۱روز!

آلا  (alileh)
۳۰۱روز!

۳۰۱روز گذشت از بیان بودنم 

چه زود؛

توی این  مدت با کلی دوست جدید آشنا شدم

ببخشید به وباتون نمیام 

آخه وقت نمیکنم

آلا  (alileh)

۳۰۱روز گذشت از بیان بودنم 

چه زود؛

توی این  مدت با کلی دوست جدید آشنا شدم

ببخشید به وباتون نمیام 

آخه وقت نمیکنم

Notes ۱۵
۳۰۱روز!

۳۰۱روز!

آلا  (alileh)
۳۰۱روز!

۳۰۱روز گذشت از بیان بودنم 

چه زود؛

توی این  مدت با کلی دوست جدید آشنا شدم

ببخشید به وباتون نمیام 

آخه وقت نمیکنم

۳۰۱روز گذشت از بیان بودنم 

چه زود؛

توی این  مدت با کلی دوست جدید آشنا شدم

ببخشید به وباتون نمیام 

آخه وقت نمیکنم

Notes ۱۵
۱۵ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • ...🖤  ...
    ...🖤 ... میگه :

    سلااااااااممممم

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلام عزیزم
  • (نمیرم چون کاترین میگه). ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆
    (نمیرم چون کاترین میگه). ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆 میگه :

    سلام:>

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلام گلم
  • ...🖤  ...
    ...🖤 ... میگه :

    ❤️❤️❤️😊 

    چخبرا خوبی 

     

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    قربون تو تو خوبی
    من خوبم
  • (نمیرم چون کاترین میگه). ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆
    (نمیرم چون کاترین میگه). ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆 میگه :

    خوبی؟

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    من خوبم عزیزم تو خوبی ؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌-- میگه :

    خوبی؟

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    من خوبم گلم تو خوبی
  • (نمیرم چون کاترین میگه). ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆
    (نمیرم چون کاترین میگه). ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆 میگه :

    بمونی

    اره خوبم

    چه خبر؟

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    💙
    شکر
    سلامتی
  • 매력적인 🍷뱀파이어
    매력적인 🍷뱀파이어 میگه :

    حیح تقریبایک سال@-@

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    درسته
    خوبی؟
  • 매력적인 🍷뱀파이어
    매력적인 🍷뱀파이어 میگه :

    آله*-*

    توخوبی؟

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    قربونت گلم منم خوبم
  • ...🖤  ...
    ...🖤 ... میگه :

    خدانکنه عزیزم شکر خبی

    مرسی عزیزم خوبم

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    خوب بمون💙
  • ...🖤  ...
    ...🖤 ... میگه :

    چشم عزیزم

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    چشمت بی بلا
  • ...🖤  ...
    ...🖤 ... میگه :

    عزیزمی

     

    ببخشید اگه این چند مدت اذیتت کردم :(

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    💙💙
    کجا منو اذیت کردی؟
  • ...🖤  ...
    ...🖤 ... میگه :

    0-0 نمیدونم درکل کنم :(

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    💙
  • (: Soondi :)
    (: Soondi :) میگه :

    سلااام خوبی؟؟؟

    خیلی میصتم‌

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلامممم سوندی ممنون تو خوبی
    منم خیلی خوشحال شدم کامنتتو دیدم
  • (: Soondi :)
    (: Soondi :) میگه :

    خوااااهش♡♡♡♡

    به خوبیت♡

    Love you

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    💙💙💙
    راستی یه سر به آریانا بزن
  • آیرین 007
    آیرین 007 میگه :

    سلام:)

    اوه پس از اون قدیمی های بیانی

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلام
    بله😃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی