جهان کوچک من


۴ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • مهدی  نیازی
    مهدی نیازی میگه :
    لذت بردم
    یه نوستالژی حال خوب کن
    ممنون
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    خواهش میکنم
  • اشکان ارشادی
    اشکان ارشادی میگه :
    سلام
    فالو کردم. وبت را از قدیم می شناسم. فقط من دوسال وبم حذف کردم و مجدد برقرار کردم.
    موفق باشی.
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلام
    ممنون
    شما هم موفق باشید
  • اشکان ارشادی
    اشکان ارشادی میگه :
    سلام
    لایک نیز کردم.
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    مرسی
  • اشکان ارشادی
    اشکان ارشادی میگه :
    درسته.
    متن قشنگ و قابل تفکری است.
    دست خط خودتان است؟
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلام  سال نوتون مبارک
    بله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی