جهان کوچک من


پست شده در چهارشنبه, ۵ مهر ۱۴۰۲
views : ۱۳۱
Publish at : ۰۸:۲۲
Follow Me

مدت زیادی گذشته

آلا  (alileh)

داشتم فکر میکردم که چقدر از اینجا اومدنم گذشته

ولی چرا دیگه مثل قبلا ذوق ندارم که پست بذارم

وقتی اومدم اینجا پایه ششم بودم و الان نهمم و الان هیچ ایده ای برای پست گذاشتن ندارم

خیلی گذشته از اون روز سعی میکنم چند وقت یکبار به اینجا سر بزنم 

چ خبرا چطوریاین؟

Notes ۱۳
پست شده در چهارشنبه, ۵ مهر ۱۴۰۲
views : ۱۳۱
Publish at : ۰۸:۲۲
Follow Me

مدت زیادی گذشته

آلا  (alileh)
مدت زیادی گذشته

داشتم فکر میکردم که چقدر از اینجا اومدنم گذشته

ولی چرا دیگه مثل قبلا ذوق ندارم که پست بذارم

وقتی اومدم اینجا پایه ششم بودم و الان نهمم و الان هیچ ایده ای برای پست گذاشتن ندارم

خیلی گذشته از اون روز سعی میکنم چند وقت یکبار به اینجا سر بزنم 

چ خبرا چطوریاین؟

آلا  (alileh)

داشتم فکر میکردم که چقدر از اینجا اومدنم گذشته

ولی چرا دیگه مثل قبلا ذوق ندارم که پست بذارم

وقتی اومدم اینجا پایه ششم بودم و الان نهمم و الان هیچ ایده ای برای پست گذاشتن ندارم

خیلی گذشته از اون روز سعی میکنم چند وقت یکبار به اینجا سر بزنم 

چ خبرا چطوریاین؟

Notes ۱۳
مدت زیادی گذشته

مدت زیادی گذشته

آلا  (alileh)
مدت زیادی گذشته

داشتم فکر میکردم که چقدر از اینجا اومدنم گذشته

ولی چرا دیگه مثل قبلا ذوق ندارم که پست بذارم

وقتی اومدم اینجا پایه ششم بودم و الان نهمم و الان هیچ ایده ای برای پست گذاشتن ندارم

خیلی گذشته از اون روز سعی میکنم چند وقت یکبار به اینجا سر بزنم 

چ خبرا چطوریاین؟

داشتم فکر میکردم که چقدر از اینجا اومدنم گذشته

ولی چرا دیگه مثل قبلا ذوق ندارم که پست بذارم

وقتی اومدم اینجا پایه ششم بودم و الان نهمم و الان هیچ ایده ای برای پست گذاشتن ندارم

خیلی گذشته از اون روز سعی میکنم چند وقت یکبار به اینجا سر بزنم 

چ خبرا چطوریاین؟

Notes ۱۳
۱۳ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌ میگه :
    سلام عزیزمممم
    خوبم شما چطورییی؟
    دقیقا...بیان اصلا حس و حال قبلا ها رو نداره..
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلام فدات شم
    منم خوبم
    اره واقعا همه رفتن 
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌ میگه :
    خوب بمونی
    آره دقیقا
    هیچکس نیست
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    قربونت برم
    خ‌شحالم که موندی و نرفتی😍
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌ میگه :
    به یاد شما بچه های قدیمی برگشتم:)))
    خدایی اون بیان یه چیز دیگه بود
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    واقعاااا یه چیز دیگه بود
  • یاسمن گلی :)
    یاسمن گلی :) میگه :
    ما رو دور ننداز :دی
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    من غلط بکنم چنین کاری کنم😂
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌ میگه :
    برگردوندن کل اون بچه های قدیم--
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    کاش میتونستیم...
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌ میگه :
    دقیقاااا
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلامممم
    چطوریاییی
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌ میگه :
    دروددددد
    خوبم خوبمم شما چییی؟
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    منم خوبم
    چخبرا ؟
    راستی کنفرانسو دادم تموم شد 
  • پسر آبی
    پسر آبی میگه :
    سلام بر آلاء عزیز.. پس شدی نهمی... خب روزمرگی‌ها رو بنویس... هر کاری که میکنی... یادگاری میمونه
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلامم بر پسر آبی
     خوب هستین؟
    حتما سعی میکنم بنویسم از این به بعد
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌ میگه :
    خوب بمونییی
    خبر خیر سلامتیی
    خداروشکررر خوب بود؟؟ نمره رو داد معلمت؟؟؟
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    قربونت برممم
    شکرر
    اره ۲۰گذاشت
    توهم نهمی؟
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌ میگه :
    خداروشکررر
    آره منم نهمم
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌ میگه :
    خداروشکررر
    آره منم نهمم
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    تاریخ تولدت چندمه؟
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌ میگه :
    ۲۰ فروردینم
    تو چی؟
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    عه اونیم میشی😍
    ۲۳خردادم
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌ میگه :
    جشنشجشگجشمش فدات شممم
    یادداشت میکنم✅
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    قربونت برم نشی ک
    یادم باشه بهت تبریک بگمممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی