جهان کوچک من


پست شده در جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
views : ۸۹
Publish at : ۰۹:۵۴
Follow Me

مادرجان روزت مبارک

آلا  (alileh)

مادرم ای فرشته بی بال من دوستت دارم چون بهترینی
زیباترینی، برای من محبوب‌ترینی… دوستت دارم به اندازه ستاره‌های
آسمون گل مهربان من، تو برای منی و من برای تو شکزگزار خداوند هستم
که حق انتخابت دست من نبود و خداوند بهرین را برایم انتخاب کرده است
❤عشق بی پایان من دوستت دارم❤ 

 

در پی گذشت سالها هنوز هم صدای قلب تو

نوازشگر روح خسته من است مادرم . . .

“روزت مبارک باد”

 

🎉🎉روزتان مبارک فرشتگان روی زمین🎉🎉

 

 

Notes ۰
پست شده در جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
views : ۸۹
Publish at : ۰۹:۵۴
Follow Me

مادرجان روزت مبارک

آلا  (alileh)
مادرجان روزت مبارک

مادرم ای فرشته بی بال من دوستت دارم چون بهترینی
زیباترینی، برای من محبوب‌ترینی… دوستت دارم به اندازه ستاره‌های
آسمون گل مهربان من، تو برای منی و من برای تو شکزگزار خداوند هستم
که حق انتخابت دست من نبود و خداوند بهرین را برایم انتخاب کرده است
❤عشق بی پایان من دوستت دارم❤ 

 

در پی گذشت سالها هنوز هم صدای قلب تو

نوازشگر روح خسته من است مادرم . . .

“روزت مبارک باد”

 

🎉🎉روزتان مبارک فرشتگان روی زمین🎉🎉

 

 

آلا  (alileh)

مادرم ای فرشته بی بال من دوستت دارم چون بهترینی
زیباترینی، برای من محبوب‌ترینی… دوستت دارم به اندازه ستاره‌های
آسمون گل مهربان من، تو برای منی و من برای تو شکزگزار خداوند هستم
که حق انتخابت دست من نبود و خداوند بهرین را برایم انتخاب کرده است
❤عشق بی پایان من دوستت دارم❤ 

 

در پی گذشت سالها هنوز هم صدای قلب تو

نوازشگر روح خسته من است مادرم . . .

“روزت مبارک باد”

 

🎉🎉روزتان مبارک فرشتگان روی زمین🎉🎉

 

 

Notes ۰
مادرجان روزت مبارک

مادرجان روزت مبارک

آلا  (alileh)
مادرجان روزت مبارک

مادرم ای فرشته بی بال من دوستت دارم چون بهترینی
زیباترینی، برای من محبوب‌ترینی… دوستت دارم به اندازه ستاره‌های
آسمون گل مهربان من، تو برای منی و من برای تو شکزگزار خداوند هستم
که حق انتخابت دست من نبود و خداوند بهرین را برایم انتخاب کرده است
❤عشق بی پایان من دوستت دارم❤ 

 

در پی گذشت سالها هنوز هم صدای قلب تو

نوازشگر روح خسته من است مادرم . . .

“روزت مبارک باد”

 

🎉🎉روزتان مبارک فرشتگان روی زمین🎉🎉

 

 

مادرم ای فرشته بی بال من دوستت دارم چون بهترینی
زیباترینی، برای من محبوب‌ترینی… دوستت دارم به اندازه ستاره‌های
آسمون گل مهربان من، تو برای منی و من برای تو شکزگزار خداوند هستم
که حق انتخابت دست من نبود و خداوند بهرین را برایم انتخاب کرده است
❤عشق بی پایان من دوستت دارم❤ 

 

در پی گذشت سالها هنوز هم صدای قلب تو

نوازشگر روح خسته من است مادرم . . .

“روزت مبارک باد”

 

🎉🎉روزتان مبارک فرشتگان روی زمین🎉🎉

 

 

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی