جهان کوچک من


پست شده در پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹
views : ۱۰۴
Publish at : ۰۱:۵۲
Follow Me

پدر تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را

آلا  (alileh)

پدر تو بهم ثابت کردی که فرشته ها هم میتونن مرد باشن.

خدایا بالاتر از بهشت چه داری برای زیر پای پدرم می خواهم.

من از تمام خوشی های جهان پدرم را می خواهم او که باشد کویر هم حکم بهشت دارد.

🎉پدر جانم روزت مبارک🎉

Notes ۱
پست شده در پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹
views : ۱۰۴
Publish at : ۰۱:۵۲
Follow Me

پدر تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را

آلا  (alileh)
پدر تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را

پدر تو بهم ثابت کردی که فرشته ها هم میتونن مرد باشن.

خدایا بالاتر از بهشت چه داری برای زیر پای پدرم می خواهم.

من از تمام خوشی های جهان پدرم را می خواهم او که باشد کویر هم حکم بهشت دارد.

🎉پدر جانم روزت مبارک🎉

آلا  (alileh)

پدر تو بهم ثابت کردی که فرشته ها هم میتونن مرد باشن.

خدایا بالاتر از بهشت چه داری برای زیر پای پدرم می خواهم.

من از تمام خوشی های جهان پدرم را می خواهم او که باشد کویر هم حکم بهشت دارد.

🎉پدر جانم روزت مبارک🎉

Notes ۱
پدر تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را

پدر تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را

آلا  (alileh)
پدر تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را

پدر تو بهم ثابت کردی که فرشته ها هم میتونن مرد باشن.

خدایا بالاتر از بهشت چه داری برای زیر پای پدرم می خواهم.

من از تمام خوشی های جهان پدرم را می خواهم او که باشد کویر هم حکم بهشت دارد.

🎉پدر جانم روزت مبارک🎉

پدر تو بهم ثابت کردی که فرشته ها هم میتونن مرد باشن.

خدایا بالاتر از بهشت چه داری برای زیر پای پدرم می خواهم.

من از تمام خوشی های جهان پدرم را می خواهم او که باشد کویر هم حکم بهشت دارد.

🎉پدر جانم روزت مبارک🎉

Notes ۱
۱ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • ناشناس
    ناشناس میگه :

    روز پدر مبارک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی