جهان کوچک من


پست شده در شنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
views : ۶۴
Publish at : ۰۸:۳۲
Follow Me

خداوند یگانه...

آلا  (alileh)

خداوند یگانہ تکیہ گاه من و توست 
پس بہ تدبیرش اعتماد کن 
بہ حکمتش دل بسپار 
بہ او توکل کن وبہ سمت او قدم بردار.

Notes ۰
پست شده در شنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
views : ۶۴
Publish at : ۰۸:۳۲
Follow Me

خداوند یگانه...

آلا  (alileh)
خداوند یگانه...

خداوند یگانہ تکیہ گاه من و توست 
پس بہ تدبیرش اعتماد کن 
بہ حکمتش دل بسپار 
بہ او توکل کن وبہ سمت او قدم بردار.

آلا  (alileh)

خداوند یگانہ تکیہ گاه من و توست 
پس بہ تدبیرش اعتماد کن 
بہ حکمتش دل بسپار 
بہ او توکل کن وبہ سمت او قدم بردار.

Notes ۰
خداوند یگانه...

خداوند یگانه...

آلا  (alileh)
خداوند یگانه...

خداوند یگانہ تکیہ گاه من و توست 
پس بہ تدبیرش اعتماد کن 
بہ حکمتش دل بسپار 
بہ او توکل کن وبہ سمت او قدم بردار.

خداوند یگانہ تکیہ گاه من و توست 
پس بہ تدبیرش اعتماد کن 
بہ حکمتش دل بسپار 
بہ او توکل کن وبہ سمت او قدم بردار.

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی