جهان کوچک من


پست شده در پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
views : ۴۱
Publish at : ۰۱:۳۹
Follow Me

خوبی را آرزو میکنم...

آلا  (alileh)

خوبی را آرزو میکنم؛

برای آنهایی که 

«با تمام بدیهایی که دیدند،

یاد نگرفتند بد باشند...»


 

Notes ۰
پست شده در پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
views : ۴۱
Publish at : ۰۱:۳۹
Follow Me

خوبی را آرزو میکنم...

آلا  (alileh)
خوبی را آرزو میکنم...

خوبی را آرزو میکنم؛

برای آنهایی که 

«با تمام بدیهایی که دیدند،

یاد نگرفتند بد باشند...»


 

آلا  (alileh)

خوبی را آرزو میکنم؛

برای آنهایی که 

«با تمام بدیهایی که دیدند،

یاد نگرفتند بد باشند...»


 

Notes ۰
خوبی را آرزو میکنم...

خوبی را آرزو میکنم...

آلا  (alileh)
خوبی را آرزو میکنم...

خوبی را آرزو میکنم؛

برای آنهایی که 

«با تمام بدیهایی که دیدند،

یاد نگرفتند بد باشند...»


 

خوبی را آرزو میکنم؛

برای آنهایی که 

«با تمام بدیهایی که دیدند،

یاد نگرفتند بد باشند...»


 

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی