جهان کوچک من


پست شده در پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
views : ۶۵
Publish at : ۰۵:۱۶
Follow Me

عیدتون مبارک. چیژن تان پیروز

آلا  (alileh)

عید سعید فطر تون  مبارک؛

برای همه ارزوی سلامتی و خوشحالی می کنم .

و در نهایت به زبان کردی«چیژنی رمضانتان پیروز بیت» 

Notes ۰
پست شده در پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
views : ۶۵
Publish at : ۰۵:۱۶
Follow Me

عیدتون مبارک. چیژن تان پیروز

آلا  (alileh)
عیدتون مبارک. چیژن تان پیروز

عید سعید فطر تون  مبارک؛

برای همه ارزوی سلامتی و خوشحالی می کنم .

و در نهایت به زبان کردی«چیژنی رمضانتان پیروز بیت» 

آلا  (alileh)

عید سعید فطر تون  مبارک؛

برای همه ارزوی سلامتی و خوشحالی می کنم .

و در نهایت به زبان کردی«چیژنی رمضانتان پیروز بیت» 

Notes ۰
عیدتون مبارک. چیژن تان پیروز

عیدتون مبارک. چیژن تان پیروز

آلا  (alileh)
عیدتون مبارک. چیژن تان پیروز

عید سعید فطر تون  مبارک؛

برای همه ارزوی سلامتی و خوشحالی می کنم .

و در نهایت به زبان کردی«چیژنی رمضانتان پیروز بیت» 

عید سعید فطر تون  مبارک؛

برای همه ارزوی سلامتی و خوشحالی می کنم .

و در نهایت به زبان کردی«چیژنی رمضانتان پیروز بیت» 

Notes ۰
۰ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی