جهان کوچک من


پست شده در سه شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۰
views : ۲۲۴
Publish at : ۰۹:۳۱
Follow Me

وقتی از آدمی بسیار دلخور می شوم...

آلا  (alileh)

در یک ثانیه تمام خوبی هایش را فراموش میکنم .

انگار که اصلا آن آدم را قبلا نمی شناختم.

«شماهم مثل من هستید؟»😐

Notes ۲
پست شده در سه شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۰
views : ۲۲۴
Publish at : ۰۹:۳۱
Follow Me

وقتی از آدمی بسیار دلخور می شوم...

آلا  (alileh)
وقتی از آدمی بسیار دلخور می شوم...

در یک ثانیه تمام خوبی هایش را فراموش میکنم .

انگار که اصلا آن آدم را قبلا نمی شناختم.

«شماهم مثل من هستید؟»😐

آلا  (alileh)

در یک ثانیه تمام خوبی هایش را فراموش میکنم .

انگار که اصلا آن آدم را قبلا نمی شناختم.

«شماهم مثل من هستید؟»😐

Notes ۲
وقتی از آدمی بسیار دلخور می شوم...

وقتی از آدمی بسیار دلخور می شوم...

آلا  (alileh)
وقتی از آدمی بسیار دلخور می شوم...

در یک ثانیه تمام خوبی هایش را فراموش میکنم .

انگار که اصلا آن آدم را قبلا نمی شناختم.

«شماهم مثل من هستید؟»😐

در یک ثانیه تمام خوبی هایش را فراموش میکنم .

انگار که اصلا آن آدم را قبلا نمی شناختم.

«شماهم مثل من هستید؟»😐

Notes ۲
۲ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • hamid
    hamid میگه :

    سلام  عزیزم

    یه خواهشی ازت داشتم اگه ممکنه این لینک منو با این عنوان:

    خرید فالوور اینستاگرام

    و لینک:

    https://followshe.ir/buy-follower/

    توی قسمت پیوندها یا پیوندهای روزانه‌ت قرار بدی

    مرسی 

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    باشه چشم
    تو ام حتما دنبالم کن
  • معتاد فن فیکشن های  ددی ✌😎😌😂
    معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂 میگه :

    یس 👌

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی