جهان کوچک من


پست شده در چهارشنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰
views : ۳۴۰
Publish at : ۰۱:۱۴
Follow Me

چقدر ادب بعضی از آدما قشنگه...

آلا  (alileh)

چقدر ادب بعضی از آدمها قشنگه...

امروز یه نفری داشت درباره اینکه چقدر دنیاش قشنگه و آدم های خوب رو‌ میبینه و اینا صحبت میکرد
دلم میخواست برم بهش بگم میدونی خودت چقدر خوبی؟چون چشمات خوبی میبینه!
عادت نکردی فقط نکات منفی آدمها رو ببینی و این واقعا ارزشمنده...
اینطوری ذهنت هم آرومه🌹🌹🌹

Notes ۶
پست شده در چهارشنبه, ۹ تیر ۱۴۰۰
views : ۳۴۰
Publish at : ۰۱:۱۴
Follow Me

چقدر ادب بعضی از آدما قشنگه...

آلا  (alileh)
چقدر ادب بعضی از آدما قشنگه...

چقدر ادب بعضی از آدمها قشنگه...

امروز یه نفری داشت درباره اینکه چقدر دنیاش قشنگه و آدم های خوب رو‌ میبینه و اینا صحبت میکرد
دلم میخواست برم بهش بگم میدونی خودت چقدر خوبی؟چون چشمات خوبی میبینه!
عادت نکردی فقط نکات منفی آدمها رو ببینی و این واقعا ارزشمنده...
اینطوری ذهنت هم آرومه🌹🌹🌹

آلا  (alileh)

چقدر ادب بعضی از آدمها قشنگه...

امروز یه نفری داشت درباره اینکه چقدر دنیاش قشنگه و آدم های خوب رو‌ میبینه و اینا صحبت میکرد
دلم میخواست برم بهش بگم میدونی خودت چقدر خوبی؟چون چشمات خوبی میبینه!
عادت نکردی فقط نکات منفی آدمها رو ببینی و این واقعا ارزشمنده...
اینطوری ذهنت هم آرومه🌹🌹🌹

Notes ۶
چقدر ادب بعضی از آدما قشنگه...

چقدر ادب بعضی از آدما قشنگه...

آلا  (alileh)
چقدر ادب بعضی از آدما قشنگه...

چقدر ادب بعضی از آدمها قشنگه...

امروز یه نفری داشت درباره اینکه چقدر دنیاش قشنگه و آدم های خوب رو‌ میبینه و اینا صحبت میکرد
دلم میخواست برم بهش بگم میدونی خودت چقدر خوبی؟چون چشمات خوبی میبینه!
عادت نکردی فقط نکات منفی آدمها رو ببینی و این واقعا ارزشمنده...
اینطوری ذهنت هم آرومه🌹🌹🌹

چقدر ادب بعضی از آدمها قشنگه...

امروز یه نفری داشت درباره اینکه چقدر دنیاش قشنگه و آدم های خوب رو‌ میبینه و اینا صحبت میکرد
دلم میخواست برم بهش بگم میدونی خودت چقدر خوبی؟چون چشمات خوبی میبینه!
عادت نکردی فقط نکات منفی آدمها رو ببینی و این واقعا ارزشمنده...
اینطوری ذهنت هم آرومه🌹🌹🌹

Notes ۶
۶ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • Charming Boys
    Charming Boys میگه :

    واو عجب 

    خیلی جالب بود

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    👍🌷🌷
  • معتاد فن فیکشن های  ددی ✌😎😌😂
    معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂 میگه :

    دقیقا 

    آدما چون خوبن همه چیو خوب میبینن 

    مث مامان بزرگم بعضی وقتا این حجم از خوبیش آزارم میده 

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    اره بنظرم زیاد نباید بشه 
  • معتاد فن فیکشن های  ددی ✌😎😌😂
    معتاد فن فیکشن های ددی ✌😎😌😂 میگه :

    آره چون خود اون طرف که خوبه آزار میبینه 

  • نوادگان جان نش💕😁 Negar
    نوادگان جان نش💕😁 Negar میگه :

    درسته:) راستی آلا میگم اگه خواستی قالب بزنی بگو من بلدمم^^

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    دستت درد نکنه عزیزم حتما😉
    فعلا چیز خوبی برا قالب پیدا نکردم اگه پیدا کردم حتما بهت میگم
    راستی چی باشه عکس باشه یا؟؟
    من زیاد بلد نیستم😓
  • نوادگان جان نش💕😁 Negar
    نوادگان جان نش💕😁 Negar میگه :

    ببین اینجا کلیک کن

    بیشتر بچه های بیانی از اینجا قالب هاشونو میارن بعد ویرایشش می کنن. برو تو همین بلاگه ببین کدوم قالبش رو میخوای:"(شماره قالبشو بگو)

    بعدش ادمینم کن تا برات قالبه رو بذارم. البته اگه خواستی خودت بذار چون گفتم شاید مثل من بلد نباشی😅 گون منم اون اولا بلد نبودم.

    وقتی قالبتو گذاشتی یا گذاشتم، یه پست بذار و توش عکس های هدر، بک گراند، و رنگ قالب رو بگو. اگه قالب عکس دار بود هدر هارو می ذارم اگه نه که بک گراند و رنگ لبنکارو تغیر میدم(هر ررنگی خواستی)

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    نه خودم بلد نیستم درستش کنم ممنون میشم برام درست کنی
    چشم یکیو انتخاب میکنم بهت خبر میدم
    راستی من بلدم نیستم چجوری عکس بزارم بهم آموزش میدی😓
  • نوادگان جان نش💕😁 Negar
    نوادگان جان نش💕😁 Negar میگه :
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی