جهان کوچک من


پست شده در يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰
views : ۲۰۷
Publish at : ۰۹:۵۷
Follow Me

کلاس تابستونی چیا میرید؟

آلا  (alileh)

من خودم چرتکه ام رو ادامه میدم و میخوام گیتارو شروع کنم.

شما چی؟

Notes ۱
پست شده در يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۰
views : ۲۰۷
Publish at : ۰۹:۵۷
Follow Me

کلاس تابستونی چیا میرید؟

آلا  (alileh)
کلاس تابستونی چیا میرید؟

من خودم چرتکه ام رو ادامه میدم و میخوام گیتارو شروع کنم.

شما چی؟

آلا  (alileh)

من خودم چرتکه ام رو ادامه میدم و میخوام گیتارو شروع کنم.

شما چی؟

Notes ۱
کلاس تابستونی چیا میرید؟

کلاس تابستونی چیا میرید؟

آلا  (alileh)
کلاس تابستونی چیا میرید؟

من خودم چرتکه ام رو ادامه میدم و میخوام گیتارو شروع کنم.

شما چی؟

من خودم چرتکه ام رو ادامه میدم و میخوام گیتارو شروع کنم.

شما چی؟

Notes ۱
۱ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • ..
    .. میگه :

    سلام.به نظر من وقتتون رو برای کارها ارزشمندتر بزارید،این چیزهای یک چیز رهگذری،که میلیون ها انسان انجامش میدن! بیشتر یک خرج و هزینه اضافه.

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    چشم البته من توی این رشته ها موفقیت های زیادی داشتم مثل مقام اول کشوری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی