جهان کوچک من


پست شده در دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰
views : ۳۱۵
Publish at : ۰۳:۳۳
Follow Me

قهرمان کسی است که...

آلا  (alileh)

قهرمان کسی است که منتظر نمینشیند
تا شرایط و آدمهای دیگر او را
به قلمرو پادشاهی درونش برسانند
قهرمان علیرغم دردهای زندگی
پوچ نمیشود و زندگی خود را میسازد...
قهرمان از روزمرگی زندگی
به سوی آزادگی و آگاهی گام برمیدارد...
این مسیر پر است از مانع
و اینجاست که سفر به آدم معنا می‌دهد...
من قهرمان زندگی خودم هستم.

Notes ۲
پست شده در دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰
views : ۳۱۵
Publish at : ۰۳:۳۳
Follow Me

قهرمان کسی است که...

آلا  (alileh)
قهرمان کسی است که...

قهرمان کسی است که منتظر نمینشیند
تا شرایط و آدمهای دیگر او را
به قلمرو پادشاهی درونش برسانند
قهرمان علیرغم دردهای زندگی
پوچ نمیشود و زندگی خود را میسازد...
قهرمان از روزمرگی زندگی
به سوی آزادگی و آگاهی گام برمیدارد...
این مسیر پر است از مانع
و اینجاست که سفر به آدم معنا می‌دهد...
من قهرمان زندگی خودم هستم.

آلا  (alileh)

قهرمان کسی است که منتظر نمینشیند
تا شرایط و آدمهای دیگر او را
به قلمرو پادشاهی درونش برسانند
قهرمان علیرغم دردهای زندگی
پوچ نمیشود و زندگی خود را میسازد...
قهرمان از روزمرگی زندگی
به سوی آزادگی و آگاهی گام برمیدارد...
این مسیر پر است از مانع
و اینجاست که سفر به آدم معنا می‌دهد...
من قهرمان زندگی خودم هستم.

Notes ۲
قهرمان کسی است که...

قهرمان کسی است که...

آلا  (alileh)
قهرمان کسی است که...

قهرمان کسی است که منتظر نمینشیند
تا شرایط و آدمهای دیگر او را
به قلمرو پادشاهی درونش برسانند
قهرمان علیرغم دردهای زندگی
پوچ نمیشود و زندگی خود را میسازد...
قهرمان از روزمرگی زندگی
به سوی آزادگی و آگاهی گام برمیدارد...
این مسیر پر است از مانع
و اینجاست که سفر به آدم معنا می‌دهد...
من قهرمان زندگی خودم هستم.

قهرمان کسی است که منتظر نمینشیند
تا شرایط و آدمهای دیگر او را
به قلمرو پادشاهی درونش برسانند
قهرمان علیرغم دردهای زندگی
پوچ نمیشود و زندگی خود را میسازد...
قهرمان از روزمرگی زندگی
به سوی آزادگی و آگاهی گام برمیدارد...
این مسیر پر است از مانع
و اینجاست که سفر به آدم معنا می‌دهد...
من قهرمان زندگی خودم هستم.

Notes ۲
۲ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • سینا
    سینا میگه :

    سلام.قهرمانن همیشه،اون آدم های بودن،که جوء جامعه زمان حیاتشون حسابشون نمی کرد و کمتر ارزش براشون قائل بوده. چون جوء اکثر مردم اینطوری که،گیچ و مسخ مال دنیا و... هستن!

    اون آدم های که در حقیقت دنیا رو ساختن (به علم،اراده خدا)و تا به امروز رسوندن،همون آدم ها با خدا و درستکار بودن .. که به دنبال گرفتن مدال و مقام نبودن و شاید هیچ کس حتا نامشون رو نشنیده باشه..

    در زمان حیاتشون، 24 ساعت لحظات روزشون،هر لحظه در حال انجام یک کار خوب متفاوت بودن،با کارهشون هر لحظه بیشتر از قبل به خدا نزدیک تر میشدن.. 

    در حقیقت این هدف و مقصد نهایی در کنار اراده امروز که قهرمانان فردا عالم بشریت نه فقط زمین! رو میسازه .. وگرنه اکثر غریب به اتفاق انسان بی هدف و دور از خدا .. دنیا رو در نهایت از دست دادن! و اخرت جزء اه ناله و اتیش جهنم چیزی بیشتر نسیبشون نشد و نمیشه!

     

     

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    👍👍👍
  • Charming Boys
    Charming Boys میگه :

    چه باحال بود الا 

    اره اره موافقم 

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    👍👍👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی