جهان کوچک من


پست شده در سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰
views : ۳۹۸
Publish at : ۰۸:۴۱
Follow Me

امروز...

آلا  (alileh)

سلام خوبین:)

امروز پیش ما عید قربان هست

ما رسم داریم توی این عید

حیوان قربانی کنیم 

و گوشتش رو،

به نیازمندان بدیم.

شما چی؟

عیدتون مبارک

و ازنظر من روزی عیده که همه ی انسان ها

شاد و خوشحال باشند😊😊

از نظر شما عید چه روزیه؟

Notes ۹
پست شده در سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰
views : ۳۹۸
Publish at : ۰۸:۴۱
Follow Me

امروز...

آلا  (alileh)
امروز...

سلام خوبین:)

امروز پیش ما عید قربان هست

ما رسم داریم توی این عید

حیوان قربانی کنیم 

و گوشتش رو،

به نیازمندان بدیم.

شما چی؟

عیدتون مبارک

و ازنظر من روزی عیده که همه ی انسان ها

شاد و خوشحال باشند😊😊

از نظر شما عید چه روزیه؟

آلا  (alileh)

سلام خوبین:)

امروز پیش ما عید قربان هست

ما رسم داریم توی این عید

حیوان قربانی کنیم 

و گوشتش رو،

به نیازمندان بدیم.

شما چی؟

عیدتون مبارک

و ازنظر من روزی عیده که همه ی انسان ها

شاد و خوشحال باشند😊😊

از نظر شما عید چه روزیه؟

Notes ۹
امروز...

امروز...

آلا  (alileh)
امروز...

سلام خوبین:)

امروز پیش ما عید قربان هست

ما رسم داریم توی این عید

حیوان قربانی کنیم 

و گوشتش رو،

به نیازمندان بدیم.

شما چی؟

عیدتون مبارک

و ازنظر من روزی عیده که همه ی انسان ها

شاد و خوشحال باشند😊😊

از نظر شما عید چه روزیه؟

سلام خوبین:)

امروز پیش ما عید قربان هست

ما رسم داریم توی این عید

حیوان قربانی کنیم 

و گوشتش رو،

به نیازمندان بدیم.

شما چی؟

عیدتون مبارک

و ازنظر من روزی عیده که همه ی انسان ها

شاد و خوشحال باشند😊😊

از نظر شما عید چه روزیه؟

Notes ۹
۹ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • AA alileh
    AA alileh میگه :

    چرا کسی کامنت نمیده ؟؟؟😑

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    😐😐
  • آریانا   wu
    آریانا wu میگه :

    من دادم ^^

     

    عیدت مبارک ^^ 

    ولی الان نیست چهار شنبس 0-0 مگه نه 

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    ممنون
    پیش ما هس
  • آریانا   wu
    آریانا wu میگه :

    خواهش 

     

    =)))))))))

  • Fatemeh ..
    Fatemeh .. میگه :

    عیدت مبارک :) 

     

    عید وقتیه که دلت شاد باشه، به نظرم...

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    ممنونم 
    اره
  • آریانا   wu
    آریانا wu میگه :

    کجایی بیا که برات پیدا کردم عزیزم 

  • آریانا   wu
    آریانا wu میگه :

    یکی رو برا تپیدا کردم که قالب بزنه 

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    عزیزم خودم قالب دارم میخوام اگه میشه خودم یاد بگیرم
  • آریانا   wu
    آریانا wu میگه :

    باشه 

    این همونه ادرسش 

     

    moonshine-land.blog.ir

     

    برو اینجا ^^

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    مممممنون گلم
  • آریانا   wu
    آریانا wu میگه :

    خواهش عزیزم ^^

  • Amirreza  D.
    Amirreza D. میگه :

    سلام 

    عیدت مبارک 

    اریانا قالب خوبی داره دیگه 

     

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی