جهان کوچک من


۱۶ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • آریانا   wu
    آریانا wu میگه :

    خدای استرس 0-0 

    و شاید هم خر خون مطمئن نیستم ولی ببیشتریا خدای استرس خخخخخخخخخخ

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    😁😁👍
  • آریانا   wu
    آریانا wu میگه :

    خخخخخخ خخخ

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    😂😉
  • Lunallope ‌‌‌
    Lunallope ‌‌‌ میگه :

    نقاش

    مخ کلاس:`

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    آفرین
    من نقاشیم زیاد تعریفی نداره متاسفانه😁
  • Mera  ‌‌‌‌
    Mera ‌‌‌‌ میگه :

    مخ کلاس

    همیشه خندان 😂😂😂😂

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    همه مخ کلاس بودیم که😂
  • Lunallope ‌‌‌
    Lunallope ‌‌‌ میگه :

    معلم میخواست عکس یه چیزی روی تخته بکشه منو صدا میزد :`

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    آفرین باریکلا
  • چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)
    چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|) میگه :

    من فک کنم مخه کلاس بودم

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    آفرین
  • Alexa  من مال داییمم 😁❤️ ( تف تو ج ح  😐💔 )
    Alexa من مال داییمم 😁❤️ ( تف تو ج ح 😐💔 ) میگه :

    نقاش

    لیدر ردیف آخر

    مخ کلاس ( معلم بسی آزم خوشش میومد😂😂😂😐😐💔💔💔 )

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    😂

  • Amirreza  D.
    Amirreza D. میگه :

    مخ بودم استرس داشتم و به خودم میرسیدم ترکیبی پر رو .

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    😃👍
  • مرغ سوخاریی ک بیش از حد سوخاری شده :| (جیوو=|)
    مرغ سوخاریی ک بیش از حد سوخاری شده :| (جیوو=|) میگه :

    مخ کلاس

    ولی خرخون نیستم و متنفرم یکی بهم بگه خرخون:|

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    اره منم بدم میاد
  • JENNIE .♡•°•
    JENNIE .♡•°• میگه :

    پرت  کلاس  

     خرخون 

      جرمم

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    چجوری هم پرت کلاس هم خرخون. بودی😁
  • JENNIE .♡•°•
    JENNIE .♡•°• میگه :

      بعضی وقتا  پرت    کلاسم😂

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    😂😂
  • ✟✯Haran ✯✟
    ✟✯Haran ✯✟ میگه :

    خواننده

    نقاش

    زیادی به خودش میرسه:|

    پیش فعال

    همیشه خندان

    خدای استرس

    همین دیگه@_@

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    ماشاالله  تو که همه رو گفتی که
  • ✟✯Haran ✯✟
    ✟✯Haran ✯✟ میگه :

    😅😅

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    😁😁
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
    🌸🌸Soondi 🌸🌸 میگه :

    من بدون شک خواننده و نوازنده و فوتبالیست بودم😂😂

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    😁
  • کرموی لونا😐 (taehyunglover)
    کرموی لونا😐 (taehyunglover) میگه :

    مخ کلاس /:

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    آفرین
  • سوجین
    سوجین میگه :

    تو هر ردیفی مینشستم میشدم لیدر اون ردیف

     

    خواننده 

     

    من اینطوری بودم که برام مهم نبود چی میگه دبیرمون فقط به حرفاش گوش میدادم هیچی هم نمیفهمیدم هرچی می‌نوشت من فقط انتقال میدادم تو دفترم ولی همیشه امتحان نمره بالا میگرفتم

     

    گزینه پوکر کلاس ندارید؟؟ 

     

    دوست بشیم؟؟

     

    من سوجین هستم

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    خب حتما موقع امتحان همونو خوندی
    خیر😂
    بله حتما عزیزم
    منم آلا هستم
    خوشبختم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی