جهان کوچک من


پست شده در سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰
views : ۳۲۶
Publish at : ۱۱:۳۰
Follow Me

پیکاسو در خاطراتش مینویسد💎

آلا  (alileh)

⛱پیکاسو در خاطراتش مینویسد:
مادرم میگفت اگر سرباز شدى مطمئن باش روزى ژنرال میشوى،
 اگر راهب شدى 
روزى پاپ خواهى شد

در عوض من یک نقاش بودم 🎨
و پیکاسو شدم! 🏆
هر چه که هستیم، بهترین باشیم!💙

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Notes ۳
پست شده در سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰
views : ۳۲۶
Publish at : ۱۱:۳۰
Follow Me

پیکاسو در خاطراتش مینویسد💎

آلا  (alileh)
پیکاسو در خاطراتش مینویسد💎

⛱پیکاسو در خاطراتش مینویسد:
مادرم میگفت اگر سرباز شدى مطمئن باش روزى ژنرال میشوى،
 اگر راهب شدى 
روزى پاپ خواهى شد

در عوض من یک نقاش بودم 🎨
و پیکاسو شدم! 🏆
هر چه که هستیم، بهترین باشیم!💙

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

آلا  (alileh)

⛱پیکاسو در خاطراتش مینویسد:
مادرم میگفت اگر سرباز شدى مطمئن باش روزى ژنرال میشوى،
 اگر راهب شدى 
روزى پاپ خواهى شد

در عوض من یک نقاش بودم 🎨
و پیکاسو شدم! 🏆
هر چه که هستیم، بهترین باشیم!💙

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Notes ۳
پیکاسو در خاطراتش مینویسد💎

پیکاسو در خاطراتش مینویسد💎

آلا  (alileh)
پیکاسو در خاطراتش مینویسد💎

⛱پیکاسو در خاطراتش مینویسد:
مادرم میگفت اگر سرباز شدى مطمئن باش روزى ژنرال میشوى،
 اگر راهب شدى 
روزى پاپ خواهى شد

در عوض من یک نقاش بودم 🎨
و پیکاسو شدم! 🏆
هر چه که هستیم، بهترین باشیم!💙

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

⛱پیکاسو در خاطراتش مینویسد:
مادرم میگفت اگر سرباز شدى مطمئن باش روزى ژنرال میشوى،
 اگر راهب شدى 
روزى پاپ خواهى شد

در عوض من یک نقاش بودم 🎨
و پیکاسو شدم! 🏆
هر چه که هستیم، بهترین باشیم!💙

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Notes ۳
۳ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • سیدجواد موسوی حسینی
    سیدجواد موسوی حسینی میگه :

    خیلی کوتاه و زیبا بود...

    ممنونم!

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    خواهش میکنم
  • 𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
    𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌ میگه :

    واو...

    میشه ی سر ب وبم بزنی؟:")

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    حتما
  • 𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
    𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌ میگه :

    و این یکی وبم:")

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی