جهان کوچک من


پست شده در شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰
views : ۱۰۶
Publish at : ۰۵:۵۵
Follow Me

فردی به حکیمی گفت

آلا  (alileh)

💎فردی به حکیمی گفت
خبر داری که فلانی درباره ات چقدر غیبت کرده؟
حکیم گفت:اوتیری رابه سویم پرتاب کرد که به من نرسید تو چرا آن را برداشتی و در قلبم فروکردی⁉️

🚫سبب نقل کینه ها ودشمنی هانباشیم💙

‌‌‌‌‌‌‌‌

Notes ۸
پست شده در شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰
views : ۱۰۶
Publish at : ۰۵:۵۵
Follow Me

فردی به حکیمی گفت

آلا  (alileh)
فردی به حکیمی گفت

💎فردی به حکیمی گفت
خبر داری که فلانی درباره ات چقدر غیبت کرده؟
حکیم گفت:اوتیری رابه سویم پرتاب کرد که به من نرسید تو چرا آن را برداشتی و در قلبم فروکردی⁉️

🚫سبب نقل کینه ها ودشمنی هانباشیم💙

‌‌‌‌‌‌‌‌

آلا  (alileh)

💎فردی به حکیمی گفت
خبر داری که فلانی درباره ات چقدر غیبت کرده؟
حکیم گفت:اوتیری رابه سویم پرتاب کرد که به من نرسید تو چرا آن را برداشتی و در قلبم فروکردی⁉️

🚫سبب نقل کینه ها ودشمنی هانباشیم💙

‌‌‌‌‌‌‌‌

Notes ۸
فردی به حکیمی گفت

فردی به حکیمی گفت

آلا  (alileh)
فردی به حکیمی گفت

💎فردی به حکیمی گفت
خبر داری که فلانی درباره ات چقدر غیبت کرده؟
حکیم گفت:اوتیری رابه سویم پرتاب کرد که به من نرسید تو چرا آن را برداشتی و در قلبم فروکردی⁉️

🚫سبب نقل کینه ها ودشمنی هانباشیم💙

‌‌‌‌‌‌‌‌

💎فردی به حکیمی گفت
خبر داری که فلانی درباره ات چقدر غیبت کرده؟
حکیم گفت:اوتیری رابه سویم پرتاب کرد که به من نرسید تو چرا آن را برداشتی و در قلبم فروکردی⁉️

🚫سبب نقل کینه ها ودشمنی هانباشیم💙

‌‌‌‌‌‌‌‌

Notes ۸
۸ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
    🌸🌸Soondi 🌸🌸 میگه :

    چه قشنگ💔💔

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    چخبرا چطوری عزیزم
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
    🌸🌸Soondi 🌸🌸 میگه :

    خعلیییی خوب بود

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    قربونت💙💙
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
    🌸🌸Soondi 🌸🌸 میگه :

    خیلیااااااا

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    دقیقا
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
    🌸🌸Soondi 🌸🌸 میگه :

    خوبم لاوم تو خوبی؟

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    ممنون همیشه خوب باشی😍
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
    🌸🌸Soondi 🌸🌸 میگه :

    کیپاپری؟

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    خیر
    خیلی کم میشناسمشون
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
    🌸🌸Soondi 🌸🌸 میگه :

    کیپاپر بشی دنیات تغییر میکنه

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    چرا؟
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
    🌸🌸Soondi 🌸🌸 میگه :

    دیونه کنندست 

    شگفت انگیز 

    فوق العاده 

    خیلی چیزا به ادم یاد میده منظورم از خیلی چیزا اخلاق ادمه انسانیت ادم و اینکه به خودت اهمیت بدی و خودت رو دوس داشته باشی

    من کلا قبل از اینکه کیپاپر بشم یه ادم مزخرفی بودم ولی از وقتی کیپاپر شدم واقعا خیلی خوب شدم 

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    حالا باید چیکار کنیم وقتی کیپاپر شدیم
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
    🌸🌸Soondi 🌸🌸 میگه :

    هیچی فنشون باش💙

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    وقت ندارم از یه سرم اصلا علاقه ای ندارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی