جهان کوچک من


پست شده در پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰
views : ۷۷
Publish at : ۰۳:۲۱
Follow Me

لی لی

آلا  (alileh)

قالباین دوتا رو میخوام آبی کنم باید چیکار کنم اسماشون توی ویرایش قالب چیه؟

ببین اسمه اصن معلوم نیس

کسی میتونه درستش کنه؟

Notes ۲
پست شده در پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰
views : ۷۷
Publish at : ۰۳:۲۱
Follow Me

لی لی

آلا  (alileh)
لی لی

قالباین دوتا رو میخوام آبی کنم باید چیکار کنم اسماشون توی ویرایش قالب چیه؟

ببین اسمه اصن معلوم نیس

کسی میتونه درستش کنه؟

آلا  (alileh)

قالباین دوتا رو میخوام آبی کنم باید چیکار کنم اسماشون توی ویرایش قالب چیه؟

ببین اسمه اصن معلوم نیس

کسی میتونه درستش کنه؟

Notes ۲
لی لی

لی لی

آلا  (alileh)
لی لی

قالباین دوتا رو میخوام آبی کنم باید چیکار کنم اسماشون توی ویرایش قالب چیه؟

ببین اسمه اصن معلوم نیس

کسی میتونه درستش کنه؟

قالباین دوتا رو میخوام آبی کنم باید چیکار کنم اسماشون توی ویرایش قالب چیه؟

ببین اسمه اصن معلوم نیس

کسی میتونه درستش کنه؟

Notes ۲
۲ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • مح یه ماهی قزل الام•~•
    مح یه ماهی قزل الام•~• میگه :

    قسمت comment-details قسمت color رنگشو مشکی کن اسم کامنت دهنده ها مشخص شه

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    ممنون عزیزم برا کلمات کلیدی چ کنم؟
  • مح یه ماهی قزل الام•~•
    مح یه ماهی قزل الام•~• میگه :

    اونکی قسمت post-tage-title قسمت بک گراند

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    خیلی خوبی تو💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی