جهان کوچک من


۵ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • 𝕟𝕚𝕝𝕚 (شاید دکتل حیوونای کیوت آینده🥺🐾)
    𝕟𝕚𝕝𝕚 (شاید دکتل حیوونای کیوت آینده🥺🐾) میگه :

    منم نمیتونستم بیام توش:(

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    اممم
  • ... ...
    ... ... میگه :

    هق اشک نمد چرا اینجوریه عررررررررر

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    اممم
  • Lili Chibia
    Lili Chibia میگه :

    انگار خیلی اذیتش میکنن🥺

    باتوجه به پست هاش گفتم

    هیققق

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    اره راست میگی
  • ZiZi -_-
    ZiZi -_- میگه :

    اره من رفتم جواب کامنت رو ببینم دیدم بسته است وبش:] گریم بوی رو هم بسته😑

    فکر کنم این کپی اخری خیلی اذیتش کردن ناراحت شده:]💔

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    بعضیا خیلی بدن
    گفتینو شو ندداری؟
  • ZiZi -_-
    ZiZi -_- میگه :

    نه من ندارم:[ 

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
     باشه مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی