جهان کوچک من


پست شده در يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰
views : ۱۰۴
Publish at : ۰۹:۰۱
Follow Me

سلام بیاین اول صبحی ج ح

آلا  (alileh)

خیلی وقته بازی نکردیم دلم خواست

Notes ۹
پست شده در يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰
views : ۱۰۴
Publish at : ۰۹:۰۱
Follow Me

سلام بیاین اول صبحی ج ح

آلا  (alileh)
سلام بیاین اول صبحی ج ح

خیلی وقته بازی نکردیم دلم خواست

آلا  (alileh)

خیلی وقته بازی نکردیم دلم خواست

Notes ۹
سلام بیاین اول صبحی ج ح

سلام بیاین اول صبحی ج ح

آلا  (alileh)
سلام بیاین اول صبحی ج ح

خیلی وقته بازی نکردیم دلم خواست

خیلی وقته بازی نکردیم دلم خواست

Notes ۹
۹ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • No One🖤⛓
    No One🖤⛓ میگه :

    من ح

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    تا حالا تقلب کردی؟تو حضوری😂
  • No One🖤⛓
    No One🖤⛓ میگه :

    ارع 

    تو چی؟

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    نه
    من ج
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
    🌸🌸Soondi 🌸🌸 میگه :

    سلام لاو♡

    من ح

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلام فدایت
    تا حالا تقلب کردی ؟
    من ج
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
    🌸🌸Soondi 🌸🌸 میگه :

    تا دلت بخواد😅😅😅😅

    هوممممممم سخت میگم😈😈

    یه پست بذار بگو رل زدم.... نگو ج ح هست

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    😂😂😂
    نه تورو بخدا 
    من آدرس وبمو کل فامیل دارن😐💔
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
    🌸🌸Soondi 🌸🌸 میگه :

    بعد یک ساعت میگی ج ح بود😂😂😂

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    نه دیگه یه چی دیگه بگو😂
    لطفااا
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
    🌸🌸Soondi 🌸🌸 میگه :

    امممممممم نمد هیچی به ذهنم نمیرسه😂😂😂

     

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    خووب فک کن😁
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
    🌸🌸Soondi 🌸🌸 میگه :

    من ج

     

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    اسمتو بزار خوشگل خانومه بیان
  • پسر آبی
    پسر آبی میگه :
    بازی چشم بسته خیلی حال میده، که یکی چشمشو میبنده و باید با دست بقیه رو لمس کنه تا اون چشمشو ببنده
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    تا حالا بازی نکردم چجوریه؟
  • پسر آبی
    پسر آبی میگه :
    چند نفر مثلا 5 نفر میان تو اتاق که خیلی بزرگ نباشه، بعد یه نفر چشمشو با شالی روسری ای چیزی میبنده و باید بقیه رو با دستش بزنه، بقیه هم باید اطرفش جابجا بشن طوری که اون نتونه بزنشون اگه صدا کنن راحت جاشون لو میره و هرکی که توسط اونی که چشماش بسته هست گرفته شد میاد وسط، نا گفته نماند اطرفی ها میتونن با لگد یا تو سری هم بزنن کسیو که چشمش بستسش :))))
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    یادم اومد منم یه چند باری بازی کردم خیلی بازیه خوبیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی