جهان کوچک من


پست شده در دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰
views : ۹۱
Publish at : ۱۰:۰۴
Follow Me

بچه ها عجب سوالایی میپرسن!!!

آلا  (alileh)

امروز داداشم میپرسید 

کی اسمه  خدا جون رو گذاشته خدا جون

چهره من😐!!!!؟

Notes ۶
پست شده در دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰
views : ۹۱
Publish at : ۱۰:۰۴
Follow Me

بچه ها عجب سوالایی میپرسن!!!

آلا  (alileh)
بچه ها عجب سوالایی میپرسن!!!

امروز داداشم میپرسید 

کی اسمه  خدا جون رو گذاشته خدا جون

چهره من😐!!!!؟

آلا  (alileh)

امروز داداشم میپرسید 

کی اسمه  خدا جون رو گذاشته خدا جون

چهره من😐!!!!؟

Notes ۶
بچه ها عجب سوالایی میپرسن!!!

بچه ها عجب سوالایی میپرسن!!!

آلا  (alileh)
بچه ها عجب سوالایی میپرسن!!!

امروز داداشم میپرسید 

کی اسمه  خدا جون رو گذاشته خدا جون

چهره من😐!!!!؟

امروز داداشم میپرسید 

کی اسمه  خدا جون رو گذاشته خدا جون

چهره من😐!!!!؟

Notes ۶
۶ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆
    . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆 میگه :

    جرررررررررر راستی 99 تایی شدی الاااااا

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    واقعااااا
  • ᏒᎾᏃᎻᎯᏁ  •.•
    ᏒᎾᏃᎻᎯᏁ •.• میگه :

    😂😂😂😂

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    😂😂😂
  • . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆
    . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆 میگه :

    عرر ی نفر دیگه صد تایی میشیییییییی

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    ارهههه یکی بیاددد
  • . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆
    . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆 میگه :

    الان برات میزارمممم پستتت

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    میسسسسسی فدات شم
  • . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆
    . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆 میگه :

    خب پ

    ست گذاشتم 100 تایی شدی

    من اولین نفر بت تبریک میگم 100 تایی شدنت مباااااارک

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    قربونت
  • . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆
    . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆 میگه :

    بوس ب موهات

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    بوسسس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی