جهان کوچک من


پست شده در دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰
views : ۸۶
Publish at : ۰۸:۲۶
Follow Me

امروز یه مورچه دیدم

آلا  (alileh)

بالدار بود 

بالش تو آب گیر کرده بود 

من گفتم دیگه نمیتونه پاشه

ولی دست از تلاش بر نداشت

هی تلاش تلاش تلاش

و در آخر سر 

 

 

تونست خودشو نجات بده💙

از تلاشش شگفت زده شدم

+نمیدونم چرا انقد دوست دارم امروز پست بزارم 

Notes ۵
پست شده در دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰
views : ۸۶
Publish at : ۰۸:۲۶
Follow Me

امروز یه مورچه دیدم

آلا  (alileh)
امروز یه مورچه دیدم

بالدار بود 

بالش تو آب گیر کرده بود 

من گفتم دیگه نمیتونه پاشه

ولی دست از تلاش بر نداشت

هی تلاش تلاش تلاش

و در آخر سر 

 

 

تونست خودشو نجات بده💙

از تلاشش شگفت زده شدم

+نمیدونم چرا انقد دوست دارم امروز پست بزارم 

آلا  (alileh)

بالدار بود 

بالش تو آب گیر کرده بود 

من گفتم دیگه نمیتونه پاشه

ولی دست از تلاش بر نداشت

هی تلاش تلاش تلاش

و در آخر سر 

 

 

تونست خودشو نجات بده💙

از تلاشش شگفت زده شدم

+نمیدونم چرا انقد دوست دارم امروز پست بزارم 

Notes ۵
امروز یه مورچه دیدم

امروز یه مورچه دیدم

آلا  (alileh)
امروز یه مورچه دیدم

بالدار بود 

بالش تو آب گیر کرده بود 

من گفتم دیگه نمیتونه پاشه

ولی دست از تلاش بر نداشت

هی تلاش تلاش تلاش

و در آخر سر 

 

 

تونست خودشو نجات بده💙

از تلاشش شگفت زده شدم

+نمیدونم چرا انقد دوست دارم امروز پست بزارم 

بالدار بود 

بالش تو آب گیر کرده بود 

من گفتم دیگه نمیتونه پاشه

ولی دست از تلاش بر نداشت

هی تلاش تلاش تلاش

و در آخر سر 

 

 

تونست خودشو نجات بده💙

از تلاشش شگفت زده شدم

+نمیدونم چرا انقد دوست دارم امروز پست بزارم 

Notes ۵
۵ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • 🌸🌸Soondi 🌸🌸
    🌸🌸Soondi 🌸🌸 میگه :

    من هزار برابر مورچم...

    همچنان در گشادی عدد کم میارم...

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    موفق باشی
  • 𝐊𝐀𝐓𝐑𝐈𝐍  𝐆𝐔𝐘'𝐒...!
    𝐊𝐀𝐓𝐑𝐈𝐍 𝐆𝐔𝐘'𝐒...! میگه :

    :)

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    💙
  • بد آناناسم  نزدیکم نشو :|
    بد آناناسم نزدیکم نشو :| میگه :

    :)

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    💙
  • Kim Noona
    Kim Noona میگه :

    تلاش مورچه واقعا تحسین بر انگیزه *-*

    مورچه ها فوق العاده ان *-*

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    اره 
    صبحت بخیر
  • Kim Noona
    Kim Noona میگه :

    صبح شما هم بخیر :)

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی