جهان کوچک من


پست شده در دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰
views : ۷۷
Publish at : ۱۱:۲۹
Follow Me

میشه یه سر به مدرسه من بزنید؟

آلا  (alileh)

کلیک

حس میکنم برا خودم میزارم

Notes ۷
پست شده در دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰
views : ۷۷
Publish at : ۱۱:۲۹
Follow Me

میشه یه سر به مدرسه من بزنید؟

آلا  (alileh)
میشه یه سر به مدرسه من بزنید؟

کلیک

حس میکنم برا خودم میزارم

آلا  (alileh)

کلیک

حس میکنم برا خودم میزارم

Notes ۷
میشه یه سر به مدرسه من بزنید؟

میشه یه سر به مدرسه من بزنید؟

آلا  (alileh)
میشه یه سر به مدرسه من بزنید؟

کلیک

حس میکنم برا خودم میزارم

کلیک

حس میکنم برا خودم میزارم

Notes ۷
۷ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^  -
    ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^ - میگه :

    های

    کیو میشناسی قالب بزنه؟

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    سلام
    لی لی
  • ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^  -
    ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^ - میگه :

    لیلی فرندمهههه

    خجالت میکشم بهش بگمممممممممم

     

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    کدوم لی لی من دوتا میشناسم
  • ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^  -
    ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^ - میگه :

    غزل

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    نه اینی که من میگم خودش اسمش لی لیه
    https://lili-land.blog.ir
    وبش
  • ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^  -
    ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^ - میگه :

    ووی خدا

    این لیلیهه

    نیم واقعیش غزلهههههههه

    دوستمه هاااااااا

    صمیمی عیمممممم

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    چیی؟
  • ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^  -
    ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^ - میگه :

    وای شت

    نمیدونستیییییی؟

    جد من بین خودمون باشههههه

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    از نیم منظورت اسمه؟
  • ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^  -
    ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^ - میگه :

    ارههه

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    هومم
    نمیدونستم
    خب یکی دیگه م میشناسم
  • ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^  -
    ^^•`Hashimoto Hikaru`•^^ - میگه :

    باباااا

    رفتم یه  وبی

    که هم لینک و قالب عوض شده بود

    درخاست کردم

    دیدم قبول کردن

    فهمیدم لیلیهههه

    خودش بهم گفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

    اخه نمیخاستم بگم چون تازگیا برام قالب زده بوددددد

    از خجالت اب شدممممممممم

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی