جهان کوچک من


پست شده در شنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۰
views : ۱۱۹
Publish at : ۱۰:۱۹
Follow Me

سوندی جان

آلا  (alileh)

سوندی عزیزم

برات اون روزی رو آرزو میکنم که بگی بلاخره شد اون چیزی که میخواستم بشه

امیدوارم هر روز ت بهتر از دیروز باشه

من همیشه تورو به یاد دارم که چه دوست خوبی بودی برام❤

Notes ۳
پست شده در شنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۰
views : ۱۱۹
Publish at : ۱۰:۱۹
Follow Me

سوندی جان

آلا  (alileh)
سوندی جان

سوندی عزیزم

برات اون روزی رو آرزو میکنم که بگی بلاخره شد اون چیزی که میخواستم بشه

امیدوارم هر روز ت بهتر از دیروز باشه

من همیشه تورو به یاد دارم که چه دوست خوبی بودی برام❤

آلا  (alileh)

سوندی عزیزم

برات اون روزی رو آرزو میکنم که بگی بلاخره شد اون چیزی که میخواستم بشه

امیدوارم هر روز ت بهتر از دیروز باشه

من همیشه تورو به یاد دارم که چه دوست خوبی بودی برام❤

Notes ۳
سوندی جان

سوندی جان

آلا  (alileh)
سوندی جان

سوندی عزیزم

برات اون روزی رو آرزو میکنم که بگی بلاخره شد اون چیزی که میخواستم بشه

امیدوارم هر روز ت بهتر از دیروز باشه

من همیشه تورو به یاد دارم که چه دوست خوبی بودی برام❤

سوندی عزیزم

برات اون روزی رو آرزو میکنم که بگی بلاخره شد اون چیزی که میخواستم بشه

امیدوارم هر روز ت بهتر از دیروز باشه

من همیشه تورو به یاد دارم که چه دوست خوبی بودی برام❤

Notes ۳
۳ عدد کامنت تا به حال ثبت شده است
  • Soondi
    Soondi میگه :

    مرسیییییی بیا بخلللم♡♡♡

  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    بخلللل❤❤💙
  • soondi
    soondi میگه :
    میدونی چقدر دلم برات تنگ شد؟
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    مننننن۱۰۰برابر
  • soondi
    soondi میگه :
    خوبییی؟؟
  • آلا  (alileh)
    آلا (alileh) میگه :
    ممنون من خوبم تو خوبی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی